NKT Commercial Support Center, kundsupport Northern Europe

20 nov. 2019

NKT har fullt fokus på att förbättra processer i CSC Northern Europe samt kontinuerligt arbeta med att skapa värde för våra kunder. Vi vill därför ge er en statusuppdatering.

NKT flaf flying in the wind with grey sky

Vi har ändrat vår e-poststruktur. De tre landspecifika CSC-teamen kommer nu att ha var sin email adress. Vi gör detta för att ge en betydligt bättre kundsupport. Denna förändring har vi gjort för att  säkerställa att ni får den service och support som ni behöver.

Email adresserna är:

Team Nordic – för de Nordiska länderna

Team UK och projekt för alla marknader – för hela Storbritannien

Team Sverige – för Sverige och Telecom

Vi arbetar för närvarande med en uppdatering av vårt telefonsystem, vilket kommer att göra det lättare för er att komma i kontakt med det önskade team. Vi återkommer med mer information vid ett senare tillfälle.

Nyhetsbrev från NKT

Vill du hålla dig uppdaterad? I vårt nyhetsbrev får du senaste nytt om trender, produkter och händelser.

Loading...